Výloha prodává

17.10.2018

Obchod dělá výloha. Je to první věc, kterou potencionální zákazník uvidí, když půjde okolo. Nejdřív se podívá do výlohy, z které by měl hned poznat, co se prodává nebo nabízí za služby uvnitř. Až potom se podívá na název nebo logo. Pokud ho tento první vjem dostatečně upoutá vstoupí dovnitř hned a nebo určitě až půjde příště okolo. Čím nápaditější a originálnější, tím lepší. Obrázek výlohy mu uvízne v hlavě a první co udělá když dojde domů, mrkne se na Váš facebook nebo webovky.

Šli jste někdy po Poštovské ulici v Brně? Na úrovní Římského náměstí? Jeden obchůdek vedle druhého, jedna výloha vedle druhé, samé barevné nápisy, všechno svítí možná i bliká. Všechno takzvaně splývá. Pokud jdete po ulici a nehledáte něco konktrétního a jste v zajetí vlastních myšlenek na něco úplně jiného, co upoutá Vaši pozornost? Jaká barva? Jaké světlo? Musí to být prostě jiné....nečekané.

No a pokud jdete po ulici a hledáte něco konkrétního nebo už jdete přímo do svého oblíbeného odbchůdku, výloha by Vám měla zvednout náladu a nebo Vás aspoň naladit na to, co se zrovna bude dít uvnitř. Ale hlavně příjemně.

Ráda naaranžuji i Vaši výlohu nebo interiér shopu. Napište mi nebo zavolejte.


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky